carolain

Alla inlägg den 11 juni 2010

Av Caroline Strindlund - 11 juni 2010 20:54

Hey dudes!

Har en grym slappar dag. Orkar inte lyfta ett lillfinger. Studenten har minst sagt tagit kål på mig och min stackars kropp. Har legat i sängen as länge och sovit.. Skönt men nu mår jag illa som fan.. Mår alltid illa när jag vaknar då jag har sovit mitt på dan konstigt nog.


Jag är faktiskt för övrigt ganska nervös.. Jag åker ju till USA snart. Första gången jag flyttar hemifrån och det var egentligen inte menat att det skulle bli såhär tidigt.. Men nu blev det så. Hur ska man hinna säga hej då till alla som?! Det äör de som är jobbigt. Men är säker på att jag kommer att trivas utmärkt i San Fransisco :) Lär hända en del där. Åååå pirr i magen!!!


Nu ska jag återgå till tv:n.. Sen ska jag också fundera över lite saker från gårdagen.. Men men, nu äre bäst man kilar!

Adjöö



Av Caroline Strindlund - 11 juni 2010 15:41

Hade världens bästa studentdag igår :) Vi gick när andra åkte flak, så jävla roligt !!! Sen var det så bra med min fina släkt med, och kvällen blev också minst sagt bra :)


Och det bara fortsätter och fortsätter med bra beked...

Idag ringde familjen som jag tycker om och hon sa till mig att hon vill att jag ska bli deras nästa au pair och självklart sa jag JAAAAA utan tvekan för dom verkar hur bra som hellst. Även fast vi har pratat så lite så känns det ändå jättebra. Vi har itne ens pratat över skype än ;P Har bara gjort de med barnen och deras nuvarande och föredetta au pair. Får ta ett möte med föräldrarna på måndag :)


Det är egentligen helt sjukt sorgligt om man tänker efter... EN MÅNAD!!! Tänk alla som jag måste hinna säga hej då till och alla tårar som kommer att falla :( Kan inte mina kompísar följa meed ? ?? Men man får hålla kontakten så bra det bara går. känns så overkligt detta, nervöst men samtidigt jättebra och spännande! Jag lämnar inte bara kramfors utan även landet. SHÖT!!! Jag är glad över beslutet iaf, det kommer nog bli så bra :)


Pööössss!!!

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards