carolain

Alla inlägg den 5 juni 2010

Av Caroline Strindlund - 5 juni 2010 13:24

Tjooooho!!

Sitter här just nu och ser ut som ett troll. Har fullt med spray i håret sen gårdagen.. Det var bal på schemat då. Det var trevligt :) Men dock lite långtråkigt, men det var nog för att jag inte är så jävla pigg heller. As kul att känna såhär studentveckan verkligen... DET ÄR INTE BRA... Men det är bara att bita i. Ikväll blir det förmodligen fest vilket ska bli kul ;P Men har inte pratat med någon än så vad vet man.. MEN DET ÄR FAN 5 DAGAR KVAR NU!!! HALLELUJAH!!!!


För övrigt så är det för mkt shit talk nu. Men jag bryr mig inte, sånt där är bara för mesar ;) kör mitt race jag, blir ju bättrere ;D

Nu ska jag lägga mig i soffan ett tag och vila tills att solen har kommit på balkongen, då blirne schteeeek minsann ;D


Lägger in balbilder sedan. Adjöööö!!

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards