carolain

Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Caroline Strindlund - 6 juni 2010 21:07

Hej alla glada + alla övriga

Nu har jag lagt mig i sängen igen och här har jag legat i princip hela dagen, är så trött sedan igår..

Har nyss tryckt i mig tacos och jag åt som om att jag skulle dö inom den närmsta halvtimmen, och inte nog med det så hade mamma varit snälloch inhandlat bakelser till mig, henne själv och till therese och mattias. Giiiiiissa om magen är fet nu?? Men Jag gillarne,  äre nationaldag så är det.

Är så himla arg för att vi inte firar nationaldagen flitigare i tör sverige.. Kolla på Norge tex, fan va roligt om vi kunde vara lite mera så. Men här så räknas man ju nästan som en rasist bara man säger att man älskar sverige (med en liten överdrift..) ,och det är fan helt sjukt.  Fan lite mer patriotkänsla till sverige tack. Har inte ens märkt av att den har varit idag. Men det kanske beror på min egen lathet att sova bort halva dan ;p men men:D

Men nog om detta, nu ska jag ut på nya äventyr och ikväll är det destination volleybollplanen (y). Det kommer äga, fast vi har ingen boll än men det ordnar sig förhoppningsvis :)

Har även nyss ringt lastbils chaffisar men ingen verkar vilja ge oss ett flak till studenten och det är om 4 DAGAR!!!! PANIK!!!!! Jävla svin som avbokar såhär sent.. Dom ska ha stryk.

Nu har jag nyss skrivit lite mer med hon från san francisco och hon sa att vi skulle prata lite senare istället för nu :) Men men, då får de bli imorn för nu orkar jag inte vänta nått mer .

Men adjö och ha en fortsatt bra nationaldag / C

  

Av Caroline Strindlund - 6 juni 2010 15:25

Hello..

Idag känner jag mig så glad :) Gårdagen började jättedåligt men sedan så blev den plötsligt hur bra som hellst :)

Jag sa till mamma vid matbordet igår hur less jag var på att vänta på att en familj skulle höra av sig. Sedan när jag går därifrån och kikar mejlen så har jag fått ett mejl från en familj från San francisco, gissaa om jag blev glad ?? :) Jättegullig familj. Pratade med dom över skype med i ungefär i en timme så jag fick prata med hela familjen och det kändes så himla bra :)) Det känns så konstigt bara att det gick så snabbt på slutet, blev godkänd i fredagskväll och igår kväll hörde dom av sig. Woooah. Känner mig så förväntansfull men har inte bestämt mig för dom än, vill att det ska ta ett tag till ifall att det kommer upp fler alternativ :)

Men mne efter de här beskeden så blev det fest först med grabbarna och sedan med mer folk :) Kom hem kl 4:00 så kvällen blev minst sagt LÅNG. men nu ska jag se vidare på Robin Söderlings final match, KOMIGEN NU FÖR FAN!!!


Everyting is gonna be okay..  

Av Caroline Strindlund - 6 juni 2010 04:20

DAGENS....

Studentparty varne ikväll fan va najs. Nu är det 5 dagar kvar så då blåser vi på minsann..

 

DAGENS..

* Jordgubbar.......

* DYNG less på att ingen från usa ville höra av sig....

* AS GLAD för att en familj i USA plötsligt hörde av sig...

* PRatade en timme med dom över skype + dom va as trevlig

* Petter ringe och sa att de va fest så jag joinade en evighetsbiltur...

* FEST på TG

* Promme hem..

* SLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP

 

MED DE ÄR DET FAN IMEJ GODNATT

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards