carolain

Direktlänk till inlägg 21 januari 2011

En helt vanlig dag..

Av Caroline Strindlund - 21 januari 2011 20:21

Hey hopp!

Sitter just nu och tittar ut genom fönster, solen skiner och två ekorrar springa runt utanför mitt fönster. Är det nått vi har överflöd utav här så är det ekorrar, rådjur och tvättbörnar.. Körde på en ekorre i tahoe(RIP), har varit nära att köra på en miljon rådjur, har dom senaste dagarna varit nära på att köra på 3 tvättbjörnar sammanlagt. Vill inte ha några fler roadkills med min bil.. Ekorren var nog traumatiskt.. Lovar att han kollade på mig innan jag körde över han... :(


Det är inte mycket som har hänt sen sist jag skrev, det har bara varit det vanliga, jobb, gym och taekwondo. Igårkväll så åkte jag till Josefine och började planera en springbreak resa. Men vi har lite svårt att bestämma oss för vart vi ska. Men josefine skickade mig en grym länk om att åka till Panama på springbreak! Vita stränder och mkt NÖJE!! :) Hoho! skulle inte vara helt fel.

 

 

It's a dreeeeam!!

Skulle vara asgrymt att åka dit..


Kan inte riktigt förstå att det bara är en vecka kvar utav januari, hur kan tiden går så snabt !!? :s Om en vecka är det bara 5 jobb månader kvar. Och 1 månad kvar tills att jag fyller 20!! Det är också en sak jag inte kan fatta.. kändes som att jag nyss var 18 och klarade körkortet.. Har snart haft körkort i 2 år.. 2 ÅR!!.. låter sjukt!


Idag ska jag hämta upp barnen kl 1:50 från skolan och efter det så har jag itne en aning om vad vi ska göra.. Men klockan 4 så har vi playdate med elin och hennes värdbarn. Vi ska till sky high(stället med as många as stora studsmattor), kan bli roligt även för oss lite äldre barn ;) Vi jobbar fram till 6 sedan ska jag och josefine dra till gymet och sedan ha filmkväll som jag hoppas att Elin kan vara med på också. Orkar inte träna den här förmiddan, bestämmer mig för att vila min hals istället och bara slappa, som jag alltid gör när jag är ledig på dan så att säga.. Skulle vilja åka till reservatet och springa och gå men nä.. jag känner inte för det just nu, hade jag varit ledig ända tills 3 så hadejag nog tagit mig dit men nu ska jag bara lägga mig och fortsätta se californication :)


Kramkram

 

 
 
Ingen bild

tesa

22 januari 2011 14:31

hahahaha carro hur är det med svenskan ? "sitter justnu och tittar ut genom FÖNSTER, solen skiner och två ekorrar SPRINGA runt utanför " hahahaah

Caroline Strindlund

25 januari 2011 06:54

hahahaha oj... nämen.... Måste ha varit trött... Duvet jag är ingen sån som går tillbaka och läser igenom och rättar, kanske borde börja med det

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Strindlund - 14 januari 2016 03:54

03:38. jag är vaken. Tanken har slagit mig att jag måste börja skriva av mig igen. Men det slutar bara med att jag blir arg på datorn som jag knappt kan andas på längre innan den bestämmer sig för att checka ut. Varför är jag vaken? Svar: jag är ...

Av Caroline Strindlund - 8 september 2014 10:18


Gissa vad??? Det är fortfarande varmt och skönt här borta och var inte orolig, ja jag var i San Francisco under den stora jordbävningen men sov mig halvt igenom den OCH jag behöver inte oroa mig för något vulkanutbrott eftersom att jag befinner mig p...

Av Caroline Strindlund - 6 september 2014 03:03


Aloha peeps :) Ligger i sängen på hostellet med Jack Johnson i lurarna och bara ler, känner att jag har så mycket inspiration i kroppen! Tack säger jag till mig själv som satte mig på planet och flög hit till självaste Hawaii. Var tvungen att köpa m...

Av Caroline Strindlund - 28 juli 2014 23:55


Oj vad längesen jag skrev här!! Hoppas ni inte smält bort av värmen under tiden jag varit borta :) Under hela den senaste månaden har jag haft sån sjuk beslutsångest över vilka val jag vill göra. Jag är en person som tycker om att göra nya saker h...

Av Caroline Strindlund - 30 maj 2014 22:43


Jag vet att det inte blir mycket bloggande nu för tiden, sorry!! Men som jag skrev i förra inlägget så är jag totalt slut efter ett par stressiga veckor, hoppas ni förstår! De senaste dagarna har jag haft svårt för att vara positiv, allting känns bar...

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards