carolain

Alla inlägg den 1 december 2010

Av Caroline Strindlund - 1 december 2010 05:30

Ligger just nu i sängen, klockan är så mycket, eller SÅ LITE som 8:30. japp jag kom i säng kl 8 ikväll :) helt underbart. är så sjukt trött efter denna dag eftersom att den inte har varit den bästa pga huvudvärk osv.. sen så hade en av barnen vääärldens utbrott, trode att jag skulle dö verkligen.. Men det löste sig och sedan åkte vi på en resturang med min värdfamilj, mina värdbarns farmor och farfar och sedan josefine(första au pairen in tha family remembeeer??) och hennes syster sofie! Det var väldigt trevligt, förutom att maten inte var någon såndär höjdare. Men har inte så mycket till matlust idag iallafall..


Men men, anledningen till varför jag skriver nu är pga att det är 1 December imorgon och det är dagen då Morfar Berglund fyller år :))

Grattis moffan hoppas du får en toppen dag och att evy hjälper till och fixar gofika till dig :D Ja nu ses vi om bara 7 månader, ingenting ju, swish kommer det att säga så kommer jag till klockestrand och hälsar på :)

  Detta kort togs på syrrans student för SEX ÅR SEDAN!! Vad händer med tiden egentligen?? Den bara rasar iväg!!

Men som sagt morfar du får ha en toppenfödelsedag, mamma har skvallrat att du läser min blogg, KUL :D har varit flitig nu med att slänga upp nya inlägg!! /Barnbarnet

goodnait

  TUMMEN UPP FÖR BEDTIME!!!


 

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards