carolain

Alla inlägg den 30 december 2010

Av Caroline Strindlund - 30 december 2010 02:35

Slingade håret imorse och nu är jag back to blond igen :) Skönt!!

Inte vit-blond utan lite mer sand blond, jag gillare :) Nu är jag fit for fight for LA, eller som frisören sa: Now you're definitely ready for LA!! Blond hair, blue eyes, the only thing that is missing right now is the double D's and the fake tan, but that can be done quick!

Haha! Han var så sjukt rolig frisören!

  Nu blir det middag och tömma kameran sedan städa undan lite så det ser bra ut när familjen kommer hem! SEDAN BLIR DET BARTEN TILL SAN FRANCISCO OCH SEDAN KL 11:00 IKVÄLL ARE WE ON OUR WAY TO LA!! Där satt den!


Skriver mer nästa år! höhö! Happy new year !  

(eller som vissa säger"gott slut", vilket låter som att man ska gå och dö eller nått).

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards