carolain

Alla inlägg den 12 december 2010

Av Caroline Strindlund - 12 december 2010 09:36

Tänkte lägga upp lite bildeer från igårkväll nu som jag snodde utav min vän Madde med gott samvete :D haha!!

Jag, Josefine och Elin :)  

 

Madeleine, Elin och jag!


Fan vilken härlig fredagskväll det var :)


Idag så jobbade jag tillsamans med Josefine för min värdmamma hade ordnat brakfest här hemma. Så jossan var snäll och hjälpte mig ta hand om 7 ungar, vi åkte till Emeryville och såg på bio. Sköna jobbtimmar.. När filmen var slut så körde vi hem sen slutade vi. Då ringde Jannice så vi drog till Lafayette och käkade en sallad på Chow's :) AS GOTT!!

När jag vaknade imorse så åkte jag och plockade upp Madeleine i Orinda sedan åkte vi till gymet där det väntade bodypump. Mina armar var DÖDA!! Men det var minst sagt skönt :)

Ska försöka vakna i tid imorgon med så att jag kan åka in till gymet igen, allt för att bli av med mina USA kilon.. Hua!! INTE kul detta alltså!! Men bryr mig inte så värst mkt, är här detta året för att njuuuta :) Men jag måååste komma i form!!! Så skönt att få upp lite kondition med ! :) + det är KUL!!!! ska återgå till mitt gamla lite mer hurtiga jag!


Ajja, nu äre bedtime för imorgon så ska vi in till san francisco :) Mysigt, jättejuligt där nu :) iiiiiih!!!


KRAM

 

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards