carolain

Alla inlägg den 29 december 2010

Av Caroline Strindlund - 29 december 2010 03:14

Blev lite less.. Det märks verkligen att jag är sjuk, bestämde mig för att laga mat idag(något jag inte ofta gör). Så kokade pasta och blandade sedan ihop vad som skulle bli en makaroni låda, med grädde och ketchup. När jag tog ut de ur ugnen och sedan började äta så kände jag att det inte är lika gott som hemma.. Tänkte hmm, vad var det jag glömde?? JO 0% peppar eller någon annan krydda som förmodligen skulle vara i.. Didn't taste that awesome. Men det gick ner faktiskt så nu slipper jag äta mer. Usha ingen matlust alls, inte kry..


Ajja, skypade med syrran idag och då berättade hon att sverige ska börja med 200 kr sedlar . Helt sjukt, hur i hela friden kan jag ha missat en sån nyhet ? Där märks det ju verkligen att jag måste ta mig i kragen och gå in på aftonbladet iallafall EN GÅNG i månaden. Men känner mig inte ett dugg intresserad om vad som händer hemma iallafall, i nyhetsväg alltså. Skvaller är alltid roligt ;) haha!

Nu äre pirates of the caribbean som gäller! :)


Kram från en bekväm soffa i Orinda

 

Av Caroline Strindlund - 29 december 2010 01:01

Hej hopp!

Jag har inte den bästa dagen någonsin kan jag säga. Sitter för första gången under min hela tid här i USA och gör ingenting alls.. Skittråkigt men är sjuk så orkar fan inte göra någonting alls, vill bli frisk inför imorgon då vi drar till LA!!!! HOOHO! Det kommer att äga!


Ska kanske åka och köpa ett par skor till nyår ikväll eller gör jag det imorgon, har så ont i huvudet så vette fan om jag orkar idag!

Imorgonbitti ska jag bli blondie igen :) Har sån sjuk jävla utväxt så måste göra någonting åt det.. huga. Ska bli skönt att göra någonting förutom att det kommer att bli DYRT!!!! Men det kan det ju vara värt..


Aja, nu ska jag kolla lite mer på tv och nysa en miljon gånger till och ta mig ett varmt bad när programmet är slut. Gött

 

 

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards