carolain

Alla inlägg den 15 december 2010

Av Caroline Strindlund - 15 december 2010 07:00

Hejsan hoppsan :)

Jag är så trött och klockan är mycket så ska försöka att göra ett kort men innehållsrikt inlägg... Har märkt en sak som har blivit värre än förut innan jag kom hit MYCKET värre, och det är att jag har blivit så jävla dålig på att stava :s vet fan inte vad det beror på.. Nog för att det blir fel när man pratar ibland men när man skriver? ajja.. That's life!


DAGENS GLÄDJE ÄR:

1. Öppnade ett paket från mamma och syster och ut ramlade ett kort på mig, Tesa och pappa! Tårarna var nära :')

2. Dom har släppt biljetterna till U2!! Dom spelar i Oakland den 7;e Juni, en månad innan jag åker hem!! FAN, vilket bra avslut det skulle vara på detta år :)


Dagens muntra sida:

1. Julen tar fram jobbiga minnen..

2. Jag fick reda på att jag jobbar kväll imorgon och jag är inte klar med julklapparna :s ujujujuj!!!!


Inte sådär jättemycket på den negativa fronten, mycket känns negativt men det är bara för att jag är trött och slut. Efter nyår blir det en ny start :)


I helgen så jobbade jag med josefine i lördags några timmar, tog hand om 7 ungar för att min värdmamma hde en stor fest här hemma med typ 40 pers. Vi tog ungarna på bio och sedan slutade vi :) Efter det kom Jannice hit och då drog vi till Lafayette för att käka middag på chow's :) Göött!!


Söndag var en as mysig dag :) Jag och josefine var inne i Frisco i typ 8 timmar, myse pys. Vi hoppade av en station längre bort än vad vi brukar och tog sedan en prommenad ner till Union square. As härlig prommenad som startade uppe vid fina city hall :)  

Dagen resulterade iallafall i sjukt mycket shopping.. Åhå.. Har inte mycket kläder här alls eftersom att jag inte tog med mig så mycket hemifråån därför kände jag att det var dags att ta tag i saken nu medans jag HADE pengar. haha ;) Är som sagt inte på den här resan för att spara pengar ;D ska inte ha en dollar kvar när jag kommer hem sådeså ;) ska ha ett ego år där jag bara ska tänka på mig själv och unna mig det jag vill :)

Men men, bort med ego snacket och tillbaks till det andra...

Efter söndagen så har veckan bara bestått utav jobb jobb och lite mer jobb.. Är trött på att jobba nu vill ha mitt lilla jullov nu i LA !!! :D

Har iaf handlat mina värdföräldrars julklapp ikväll så nu är äntligen det gjort :) önskar att jag kunde skicka hem en massa klappar men det är alldeles för dyrt :/

 

Mysiga union square i underbara älskade san francisco :))) (ps lägg märke till min fina utväxt)


 

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards