carolain

Alla inlägg den 28 december 2010

Av Caroline Strindlund - 28 december 2010 09:47

Tjolahopp, nu är klockan fan mitt i natten igen.. Börjar nattsudda igen, inte bra fan.

Igår så var jag med josefine hela dagen, vi var inte sådär as pigga eftersom att vi kom hem från Elin 5 på morgonen, inte kul alls. Så jag åkte till henne också tog vi en prommenad på glorietta en sväng, as skönt väder helt perfekt.

När vi hade gått en bit så hörde vi ett "määäääää" ljud så vi kollade upp mot en kulle också kom det 5 getter springandes mot oss (som var innanför ett staket). Hahah, dom var fan as fula, dom såg as roliga ut så vi gick fram och kikade läget.       Ser ut som att han försöker slicka mig i örat... Please behave


Ajja var en jävla skön promme som sagt och när vi gick hemmåt hittade vi en annan sak, ett LIK

  ROADKILL!!! Rådjuren är fan överallt här.. öshaaa!! Dom kan ju iallafall hålla sig från vägarna jöööö!!


Efter det så åkte vi hem och drog sedan till Jamba juice och köpte en smoothie sedan till blockbuster och hyrde film och sen hem till jossan och såg film hela kvällen :)


Idag blev det, gymet, Orinda för att boka tid för att göra slingor, sunvalley mall och tacos + film. Gött

Nu ligger jag och tittar på magnus betnér och håller på att garva ihjäl mig. hahah!!! Måste slita mig så att jag orkar kliva upp till taekwondon imorgon!! Godnattttt

 

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards