carolain

Alla inlägg den 17 december 2010

Av Caroline Strindlund - 17 december 2010 18:02

Idag så åker jag och familjen upp till Tahoe igen, ska bli så mysigt med massa snö igen :) Vi ska åka skidor ända tills på onsdag! Längtas redan!!

Barnen har skidskola så medans dom är på skidskolan så ska jag åka skidor själv och få lite ensam tid :) Älskar verkligen att jag får tillgång till riktig vinter samtidigt som jag älskar årstiden här nu. Många hatar vädret som är här nu men jag älskar det!!! Såå mysigt med alla färger ute, det är som en jääättelång höst :) Helt underbart, tycker om regn också så det gör mig inte så mkt när det kommer regn heller :) Tyckte mer att det var lite jobbigt från början när jag kom hit, det var så sjukt hett här dom 3 första månaderna, regnade inte en gång och vädret var alltid detsamma. Man uppskattar det till slut inte, man gick ut med risk att förvandlas till ett russin...


Ajja nog om vädersnack, nu ska jag gå och göra lite tvätt och sedan packa min och barnens väskor :) Föresten, ungarna har pjamas dag på skolan så idag så gick dom på skolan med sina pjamasar(skriver man pjamasar när det är flera??? Ser jäävligt kostigt ut..) vilket var roligt det med ;P Idag får dom jullov så då äre festligheter på skolan!


En vecka kvar nu tills att jag får MITT jullov, ska vara ledig fram tills 3;e januari, göööööööttt!!! LA here I cooome!!! Först ska jag vara ensam hemma i 4 dagar, fan va skönt. och FAN VAD JAG SKA SOVA!!!!!! HAHAHAA!!!


Heeeej dååååå!!!!!

 

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards