carolain

Alla inlägg den 7 december 2010

Av Caroline Strindlund - 7 december 2010 06:27

ååååååå jag har abstinens efter mina vänner... Har jobbat dygnet runt sen i onsdags pga att värdföräldrarna är i hawaii tills på onsdag... Det suger !!!!

Och på lördag ska jag och Josefine (hoppas du kommer ihåg vad du har lovat ;) ) vara barnvakt till 7 ungar . hahahah!! ojoj, tack gode gud för att det bara är  4 timmar.. haha!!


Jag har blivit mycket mognare över dom här (nästan) 5 månaderna men samtidigt så blir jag fan barnsligare och barnsligare av att umgås med ungar hela dagarna :P hahah! sjunker lätt till deras nivå!! Men just nu behöver jag VILA från ungar ett tag, typ en ledig helg skulle inte sitta fel nu ;) MEN det kommer :D åker till Tahoe igen med familjen om 2 veckor tror jag, så det blir ju som semester samtidigt som man jobbar. ska jobba i skidbacken för att barnen har skidskola, så jag ska bara chilla runt i olika backar medans dom är och åker :d hahah!!! ååå så kul :) SKiiidor!! Sen två dagar innan julafton ska vi på en konsert inne i san francisco, nötknäpparen som dom spelar upp varje jul :) ska bli sååå mysigt!!! Men vad fan ska jag ha på mig???? uuuuh.. Ännu ett problem!!


Har för övrigt nyss fått reda på att det förmodligen blir LA på nyår :D hahah!!! åååååå vad glad jag blir!! Hon som sa JA JAG ÄR PÅ heter Jannice och är skååning :D haha!!! aaas bra !! är så glad att hon är på, nu jävlar ska jag bara övertala jossan med !!! Wish me luck!!!


Nu är det dags att lämna soffan, slå av miami ink och gå och skalla kudden!! gaaaaaah göööttans!!

GODNATT SVERIGE!!

KRAMAR

 

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards