carolain

Alla inlägg den 4 juli 2010

Av Caroline Strindlund - 4 juli 2010 23:52

8 DAGAR KVAR

 

Kan verkligen itne släppa att det är såhär nära nu :)

Sappade runt på tv:n för ett tag sen och hittade en film från San Francisco, sedan när den var slut så sappade jag vidare och hittade en dokumentär från när Golden gate bron byggdes, detta måste vara ett tecken :)

Har även hört av väldigt många att det är ett jättefint ställe, I am sooo excited!! :)

 

PUSS OCH HEJ LEVERPASTEJ

 

 

ps: På lördag är Johnossi på gatufesten !! Looovely looovely

 

  

Av Caroline Strindlund - 4 juli 2010 15:48

KVAVT som fan ute idag... Ingen sol men varmt som bara den.

Jag och Linnéa drog till flogsta en sväng och hängde lite, badade inte pga av tattoon inte Linnéa heller som inte ens hade något vettigt att skylla på, vilken kruka ;)

Iallafall så ska jag och mamma snart ner på stan och handla tacos ingredienser sen kommer Linnéa hit och käkar med oss :D As bra!!

Känns lite sjukt att det bara är en vecka kvar tills jag lämnar svensk mark och beger mig till staterna på andra sidan atlanden, sjukt overkligt. Måste passa på att träffa släkten nu, sen umgås med linnea, svårt att få tid till henne då hon jobbar och sliter.. Men på tisdag så ska vi iaf på bio:) det är bra.


Men som sagt en vecka kvar, och den veckan kommer nog att gå väldigt fort, och hur packar man som? Kommer nog att packa så lite det bara går för att kunna få med mig massa hem nästa år :)


Men men, nu äre handling!!

Ps: GRATTIS TYSKLAND


  

Av Caroline Strindlund - 4 juli 2010 00:56

Tredje gången gillt :) 

  Those were the days of our lives

Those days are all gone now

But one thing is still true

When I look and I find

- I still Love you

Underbara Pappa


Han var värd det ondaste stället på kroppen, smärtan var lätt värd resultatet :)

Världens bästa pappa !!!

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards