carolain

Alla inlägg den 18 juli 2010

Av Caroline Strindlund - 18 juli 2010 22:56

Hellooo folks!!

Kom nyss hem fran poolen, gud sa varmt det ar har, det ar as skont. Sa idag har man fatt lite farg :) Awesome! Har kort bil alldeles ensam idag med, kanner mig stolt.Det ar ju saaa mycket enklare att kora bil med en automat vaxlad, sen sa ar det mycket enklare att kora har eftersom att skyltarna har ar sa mycket tydligare an hemma, har star det iaf pa skyltarna vad man inte far gora. Inte lika invecklat som hemma med en massa tecken..


Detta har varit en jattebra och lugn helg, igar var det movie night har hemma och det var trevlarns! Det ar sa roligt att traffa sa manga nya manniskor! :) Imorgon har jag dessutom varit har i en vecka, kanns som att jag har varit har mycket langre eftersom att jag har hunnit gora sa mycket dom har dagarna jag har haft i USA, om man far se sa har mycket pa en vecka sa kan jag ju nastan tanka mig hur mkt man kommer att fa se under ett helt ar :) Jag trivs jattebra har, naturen ar hur fin som hellst och det finns jattemycket att gora har och det kanns superbra!! Alla ar sa himla trevliga har, kommer nog att fa vanner for livet har :)


Nu pa eftermiddan sa kommer familjen hem fran Tahoe, kul :) Sa vi ska ga ut och ata nagonstans har jag fatt information om, mums med maaat!!!


Ikvall kommer jag nog att kunna ladda upp lite bilder har och pa facebook for att da kan jag fa hjalp med att ansluta min dota till internet!!! Lovely! Da kan jag vara lite mer social med fejjan.


Men jag har det iallafall hur bra som hellst har! Det ar tur att familjens nuvarande au pair ar har och hjalper mig och visa mig runt osv, jattebra!!

Min vardmamma ringde for ett tag sedan och foreslog mig att ta en tur till ett fint stalle har nagonstans som Maria visade mig i fredags. Fick en vagbeskrivning av vardmamman men... Jag tror nog inte att jag vill forsoka mig pa detta utan gps.. Hahah.. Vi vill vell inte ha en borttappad Carro i ett alldeles for stort land ?! hohoo!!


Nu ska jag nog gora mig nagonting att ata sedan ga ut och satta mig pa uteplatsen och efter de ta mig en dusch :)

Tjejerna sa foresten att jag har en brittisk dialekt.. hoppas att det forsvinner, har inte tankt pa det ! hahah!! Men tydligen sa hade dom det ocksa nar dom kom hit sa har jag tur sa forsvinner det!! Det ar ju det vi lar oss i skolan for fasn!!!


Men men, nu ska jag gora det jag sa tidigare och sedan invanta la familia!

Gooodbajs!!


 


Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards