carolain

Alla inlägg den 23 juli 2010

Av Caroline Strindlund - 23 juli 2010 18:00

Drar in ett kort inlägg..

Blev väckt av en av flickorna kl 06:50 denna ljuvliga morgon, hahah! Dom är uppspelta för att vi ska till jelly belly factory, en fabrik som gör ett godis som ungarna tydligen älskar. Ska bli roligt :)

Denna helg är jag och Maria ensam med barnen eftersom att deras föräldrar är på en resa så vi hittar på lite saker. På söndag är min första dag ensam, lite nervis men det ska nog gå alla tiders :) Kommer att ta ett tag innan jag kommer in i detta, och innan barnen har vant sig vid att det är en ny aupair i huset. Men jag trivs här som jag har sagt idag och denna morgon skiner solen så känner på mig att detta kommer att bli en brabra dag!

Har även räknat ut att jag kommer att bli fet i detta land om jag fortsätter vara lat, ALLTING HÄR ÄR SÅ UNDERBART GOTT OCH ONYTTIGT...Jag lider verkligen, det vattnas i munnen när man går i affärerna.. Men tänker lägga upp ett tränings schema nästa vecka då jag har tid att träna på kvällarna, och som jag SKA FÖLJA! Det är verkligen ett måste, bryter jag detta så kommer jag nog att behöve boka 2 flygstolar hem nästa år för att få plats.


Nu ska jag avsluta detta och se vad som händer, hoppas att eran dag blir awesome! Jag ska se om det kommer in någon bild eller två ikväll :) Får se hur hängiga mina ögon känner sig på en skala...


PUSS OCH HEJ LEVERPASTEJ


 

Av Caroline Strindlund - 23 juli 2010 00:06

HeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeY!!


Har inte haft så mkt tid att skriva här eftersom att jag har varit alldeles för trött på kvällarna för att ens orka öppna dotan, olikt mig jag vet. Men jag är en helt ny Caroline nu med en rutin och jag gillar det. Förutom tröttheten.


Men  men, idag så har vi också varit i poolen ett par timmar med barnen eftersom att dom har som simlektioner varje  dag, helt sjukt jag skulle aldrig orka det varje dag hela sommarn, man blir imponerad. haha!


Nu ska vi snart skjutsa barnen på golf lektion och sedan så drar vi iväg till ett ställe som tydligen bara säljer saker i storpack, man måste vara medlem för att handla där sägs det. Ska bli roligt!! Sen ikväll så ska jag skypa med mami :) Ska bli kul att höra rösten på na!


Förlåt att jag är osocial med vissa men jag skyller allting på min trötthet, den suger musten ur mig. Och igårkväll var vi i Berkely och gick runt i några affärer, köpte mina två första klädesplagg här, en kjol och en tröja. BRA! Sedan så bakade vi banana bread, as gott!!!! Hade aldrig smakat det förut men mums!!


Imorgon så ska vi på ett ställe som heter jelly belly factory, det är ett ställe som gör godis som ungarna älskar! haha, det ska bli roligt! :)


Skriver mer i helgen ! Heeej dåååå!! Take care <3


 

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards