carolain

Alla inlägg den 31 juli 2010

Av Caroline Strindlund - 31 juli 2010 05:12

Sitter och svettas... Phuuh... Har nyss tränat i familjens gym eftersom att jag till slut kom fram till att jag inte hade tid att åka till reservatet eftersom att jag tog en alldeles för lång nap idag. Körde lite olika saker här hemma. Snart kommer Maria och Anna hit och imorgon bär det iväg till six flags :) det ska bli så roligt, jag älskar karuseller :D Wooho!!! Sedan så ser jag fram imot san francisco på söndag med. kommer handla allt jag ser, Mina pengar kommer att ryka, "men de skit man vell i..."


Idag så vaknade jag litegranna på fel sida måste jag säga, jag var så fruktansvärt trött, men det var bra att barnen sov länge så att jag fick vara för mig själv och kirra tvätten osv ensam och piggna till :) Idag så hade dom ingen simning så vi packade in cyklarna, fotbollen och basketbollen i bilen och åkte iväg till barnens skola och hade kul. Men en av flickorna är LIVRÄDD för hundar så det var lite svårt att få henne ur bilen eftersom att det var 3 hundar på lekplatsen. Eller ja.. LITE svårt var vell en stor underdrift. hahah! Älskar för övrigt att använda ordet underdrift! :D hahah!!

Men för att återgå till ämnet så skjutsade jag sedan barnen på golflektionen efter att vi hade åkt hem och jag hade gett dom lite lunch. Medans dom var där så packade jag deras väska som dom skulle ha med sig till Tahoe och sedan så plockade jag rätt på bombnedslaget här hemma.... Dom tycker inte om att lyssna på mig riktigt fullt ut än så att städa är ingenting som sker från deras sida... haha :)

Jag jobbade iallafall till 4 pm kanske idag så att nu är jag äntligen ledig. Äntligen efter 12 dagars jobb i sträck... Uuuuhuhhuhu!!! Snacka om att jag behövde en välförtjänt nap.


Nu ska jag kasta mig i duschen och sedan invänta tjejorna :)


Hoppas att alla där hemma har det hur bra som hellst för det har jag. Don't let a good thing die.

Har haft en tung vecka så jag behöver verkligen denna helg för att återhämta mig och vara ifrån barn ett slag. Det tar mycket energi att vara runt barn hela dagarna. Men det är samtidigt roligt :) Och jobbigt såklart.. Men det kommer att bli lättare när dom har vant sig vid att jag är bossen :D Mohaaaaaaaaaaaha!!!



Hahahahah... Behövde ett skratt så passade på att se småstadsliv, kööööng!!!





HEJ DÅÅÅÅÅÅÅÅ :)   

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards