carolain

Alla inlägg den 24 juli 2010

Av Caroline Strindlund - 24 juli 2010 18:07

Hellooo!!!

Vilken morgon, är trött som bara den. Barnen sitter och ser på pippi långstrump, haha! Det är så roligt när dom pratar engelska, ska försöka att hitta ett ställe där dom säljer astrid lindgrenfilmer, skulle vara guld värt.


Idag skiner solen ännu en gång :) I love california! Hoppas att det är lika varmt i Berkeley eftersom att jag och Maria ska ta med barnen till det där stället jag skrev om igår, Anna ska också följa med tror jag :) Ska bli roligt!

Hörs

Puss och hej !!!

 

Av Caroline Strindlund - 24 juli 2010 07:48

Ett väldigt omtyckt tidsfördriv :D

GOODNIGHT!!

Av Caroline Strindlund - 24 juli 2010 04:03

Caroline PROPPMÄTT Strindlund säger hej!

Är så fruktansvärt mätt nu... Uuuhuuu, åt tacos idag och drog i mig 25 stycken eftersom att jag var så sjukt hungrig, sedan var jag "tvungen" att smaka en bit av barnens pizza med.. Sen var jag "tvungen" att ta en bit banana bread, sedan åt jag en persika... VARFÖR?? Jag var ju mätt efter tacosen, var det inte dags att sluta då???!!!


Nä... Allt är för gott helt enkelt, men nu skyller jag på att jag måste smaka allting eftersom att jag inte har ätit dessa saker förut . På måndag blir det ändring kan jag allt lova, imorn ska jag nog ta mig en springtur med. Nu jävlar äre skärpning carro!!


Men men idag var det ju Jelly Belly factory som gällde. Anna följde med sen hennes och marias kompisar. Vi skulle iallafall gå in på en rundtur där man fick se hur dom tillverkade godiset, fick köa i en timme till att börja med sedan fick barnen köpa lite saker. Jag personligen tycker inte alls om jelly belly beans, dom smakar skummt!! Men det var iallafall en mycket rolig dag :)


Imorgon ska vi till Berkeley på en "lekplats" typ som heter adventure playground, ska bli jättekul det.

  Bild från idag :)

Nu är det bedtime för Carlin också gosse!! Men vet inte om det kommer att gå att sova med denna mage, är som sagt mätt som ett AS!!! Uhhhu..Känns som att jag har svalt en häst..

Aja, gooodnight :) PUSS

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards