carolain

Alla inlägg den 20 juli 2010

Av Caroline Strindlund - 20 juli 2010 05:10

Hejsan!

Gissa om jag är trött??? Snacka om att mitt leverne redan har förändrats till det motsatta... Är döds trött runt 8 på kvällarna och då måste jag verkligen sova, det är helt sjukt , vad har hänt?? Det som har hänt är nog att jag faktiskt kliver upp på mornarna och gör någonting! Så det är ju positivt.


Idag så var det swimteam som gällde vilket är väldigt skönt eftersom att man då får vara vid poolen ett bra tag. Vi packade uhop lite lunch och sedan stack vi iväg.


Jag känner mig jättebekväm nu med körningen, det enda som är supersvårt är att ma ninte kan vägen någonstans, men det kommer ju så småningom att lösa sig :) Sen så är det vissa lagar och regler som man måste vänja sig vid nör man kör och tillomed när man inte kör :P hahah!

Men jag har iaf haft en bra dag här i Orinda och jag kommer förmodligen få många fler. Men nu vill jag inte tänka på det för nu är jag TRÖTTT!!!

Imorgon kommer barnens farmor och farfar från napa och hälsar på, det ska bli roligt att träffa dom :)


Men ja.. det enda jag kan tänka på nu är på hur jag ska kunna hålla ögonen öppen... Jag har sagt det en miljon gånger och jag kommer att säga det igen JAG ÄR TRÖTT!!!


Let's do some sleeping!

Puss och godnatt allihopa :)

 

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards