carolain

Alla inlägg den 17 juli 2010

Av Caroline Strindlund - 17 juli 2010 20:03

Hejsan allihopa!

Sitter i köket och ska just till att dra i mig lite frukost, antar att det är kvällsfika som gäler hemma :)

Vaknade av mig själv hur pigg som hellst kl 8 imorse men somnade som tur var om till kl 10!

Idag vet jag inte vad som står på schemat men kanske vi ska till target men jag vet inte ännu. Vet inte ens vad det är för ställe så det ska bli kul att se :)

Igår så åt jag för övrigt väääärldens godate smoothie, det var på ett ställe i Lafayette, svingott säger jag bara :)

Igårkväll fick jag träffa lite nya människor, Maria bjöd över några vänner till henne så det blev lite kortspel och film! Roligt att träffa nytt folk :)

Ikväll så tror jag att det okså blir filmis men vi får la se , nu ska jag göra mig en skål fil och flingor och se klart min film innan jag hoppar in i duschen.


Ps: I love this place!! :)


Puss och kram, jag hoppas att allting är bra där hemma! Bilder kommer som sagt upp när jag har min egen dator.

Hoppas även att syrran får en asbra resa i grekland i veckan, skriver även grattis i efterskott eftersom att hon fyllde år o torsdags :) fast... har redan sagt de till henne men men, man kan inte säga grattis för mkt ;) haha! Byyye!

Take caaaare !!! <3

  

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards