carolain

Direktlänk till inlägg 28 juli 2010

Tisdag CHECK

Av Caroline Strindlund - 28 juli 2010 02:14

Tjaaa

Nu har jag slutat för dagen, eller jag slutade för ungefär en timme sedan, barnen och mamman skulle iväg på kalas :)

Igår var det en jobbig dag eftersom att barnen var så himla griniga och tjuriga, + att dom försöker att testa en nu i början så just därför hade jag lite ångest när jag vaknade imorse över att det skulle bli samma sak, men idag så var dom helt plöstligt huuuur lugna som hellst helt sjukt.. Men det vart en rejäl surprise så nu slipper jag någon huvudvärk idag :)


Igårkväll så åkte jag iväg till reservatet i Lafayette och sprang och gick lite runt en sjö som är där. Det blev bara ett varv eftersom att klockan blev så himla sent. Nästa gång får det bli fler :) Jättebra sträcka att springa.


Ikväll kl 7 pm så är det ett au pair möte i parken här i Orinda. Vi ska få glass och grejer :) Ska bli roligt att träffa några andra au pairer i området.


Denna helg så är jag ledig, woho! Familjen skulle iväg till Tahoe och jag fick följa med om jag ville, men jag gör det någon annan gång ist för denna helg så ska jag följa med Anna och Maria + deras gäng till nått nöjesfält på lördag och sen på söndag så ska vi in till San Francisco !!!!!! :D :D :D As kul att jag får följa!


Jag har märkt att jag ständigt går och småäter här, frukt, godis, kakor, bullar, russin osv osv.. Hela tiden, och det är som när man är hemma, man går och kollar i skafferiet JÄMT för att se om det finns något nytt sen gör det inte det. Skillnaden här är att här finns det ALLTID någonting nytt!! Svinjobbigt :/ Men nu ska jag börja springa en massa så nu jävlar !!


Ajja, nu ska jag hoppa in i duschen så jag blir klar någon gång

Hörs och stööörs :)


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Strindlund - 14 januari 2016 03:54

03:38. jag är vaken. Tanken har slagit mig att jag måste börja skriva av mig igen. Men det slutar bara med att jag blir arg på datorn som jag knappt kan andas på längre innan den bestämmer sig för att checka ut. Varför är jag vaken? Svar: jag är ...

Av Caroline Strindlund - 8 september 2014 10:18


Gissa vad??? Det är fortfarande varmt och skönt här borta och var inte orolig, ja jag var i San Francisco under den stora jordbävningen men sov mig halvt igenom den OCH jag behöver inte oroa mig för något vulkanutbrott eftersom att jag befinner mig p...

Av Caroline Strindlund - 6 september 2014 03:03


Aloha peeps :) Ligger i sängen på hostellet med Jack Johnson i lurarna och bara ler, känner att jag har så mycket inspiration i kroppen! Tack säger jag till mig själv som satte mig på planet och flög hit till självaste Hawaii. Var tvungen att köpa m...

Av Caroline Strindlund - 28 juli 2014 23:55


Oj vad längesen jag skrev här!! Hoppas ni inte smält bort av värmen under tiden jag varit borta :) Under hela den senaste månaden har jag haft sån sjuk beslutsångest över vilka val jag vill göra. Jag är en person som tycker om att göra nya saker h...

Av Caroline Strindlund - 30 maj 2014 22:43


Jag vet att det inte blir mycket bloggande nu för tiden, sorry!! Men som jag skrev i förra inlägget så är jag totalt slut efter ett par stressiga veckor, hoppas ni förstår! De senaste dagarna har jag haft svårt för att vara positiv, allting känns bar...

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards