carolain

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Caroline Strindlund - 3 februari 2011 07:39

Det var meningen att jag skulle logga in och skriva ett långt inlägg för att på bästa vis kunna förklara vilken sjukt rolig kväll jag har haft med elin på stickningsklassen, och då menar jag inte roligt på ett ironiskt sätt vilket jag ofta gör utan jag menar att det var as ROLIGT. Jag pratar mer än vad jag stickar.. No progress at al... Min värdmamma började skratta när hon såg vad lite jag har gjort på höömm.. 9 timmar?


Iallafall varför jag inte skriver ett långt inlägg är pga att mina värdföräldrar såg på Harry Potter när jag kom hem så slog mig ner i en fotölj och gav dom sälle och käkade en soppa dom hade gjort medans jag var borta, muuums!! Så det är för sent helt enkelt! Vi ses imorgon!

Sov gott och vakna torrt

 

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards