carolain

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Caroline Strindlund - 14 februari 2011 20:36

Glad alla hjärtans dag på er där hemma!

Som vanligt så tycker jag vell inte att det är så mycket speciellt med denna dag men.. Ja det är vell lite mysigt med!

Just nu regnar det här i Orinda , skönt eftersom att jag gillar regn men vill verkligen itne ha regn just IDAG eftersom att jag och några vänner tänkte bege oss in till San francisco ikväll och delta i det årliga KUDDKRIGET som är varje alla hjärtans dag. Men det blir ju lite jobbigt med regnet.. Och frisco är alltid mycket kallare.. uhu! men skulle iallafall vara väldigt roligt att delta.


Klockan är nu 11:39 på förmiddan och jag har nu mitt break.

Dagen har sett ut som vanligt med alldeles för mycket tvätt. Började jobba 6:45 som vanligt imorse sen jobbade jag till 11. Börjar jobba igen kl 2 och slutar runt 5:45 hoppas jag på!!


Ska försöka att få i mig lite lunch nu.. får se hur det går.. mår så sjukt illa och ont i magen har jag.. har haft det sen igår, kunde inte sova inatt. sist jag kollade på klockan inatt så var den 2 och jag la mig 10:30 så hade legat vaken länge. sen när jag väl somnade så vaknade jag typ varje halvtimme.. drygt drygt drygt... Känner mig sjuker.. men ska åka och träna och se om det bara beror på ren trötthet.. kanske piggnar till när jag tränar, sen får det bli en nap efter det.


Fick en fråga idag om vilken organisation jag åkte med och om jag är nöjd:

Svaret på frågan är att jag åkte med STS au pair(au pair care heter dom i USA) och jag är jättenöjd med den organisationen, dom har hjälpt mig hur mycket som hellst.

Au pair skolan i NY var också hur bra som hellst med dom och vi fick bo på hilton hotel och bra mat hade vi med. Lektionerna var långa och jobbiga men man får en del info med som man kan ha nytta utav.



 

Av Caroline Strindlund - 14 februari 2011 07:13

Okey jag är lite dålig.. var så stolt över mig själv nyss över att jag har bloggat så mycket hela jan/feb.. Men nu dom senaste dagarna har jag verkligen itne känt för att blogga någonting men NU HAR DET VERKLIGEN HÄNT NÅGONTING SOM JAG MÅSTE SKRIVA OM!!!! JAG, TOVE OCH JOSEFINE SKA TILL MIAMI UNDER SPRINGBREAK VECKAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HUR JÄVLA AWESOME ÄR INTE DET???? Jag är så jävla mycket mer excited över detta än vad jag var över att åka till Hawaii.. mena hawaii var awesome men  det är ju som att åka på en charterresa.. typ.... MIAMI ÄR JU BARA......... MIAMI!!!!!!!!!!!!!!!!

 

vi ska bo nära vattnet med.. guud.. detta är en dröm.. måste nypa mig själv i armen!!!!!!


Så se till att läsa min blogg i april för att få se hur underbart jag har det... Gaaah trode inte att jag kunde få det bättre än vad jag har det... men tydligen så kan man alltid få det bättre!!!!  uuuuuuunderbart uuuuuuunderbart!!!!!

3 APRIL-10 APRIL! = SPRINGBREAK....

 

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards