carolain

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Caroline Strindlund - 6 februari 2011 03:26

sitter inne på mitt rum och får äntligen lite ensamtid efter en rätt skön dag med barnen!

Vädret har varit sjukt underbart idag men barnen ville ändå åka till color me mine och måla gipsfigurer. Vi gjorde det lite snabt sedan åkte vi och köpte lite glass sen tog vi en tur till lite olika ställen med bilen.

När vi kom hem så var städarna här så vi var ute och lekte, hoppade hopprep och sedan kastade jag boll med pojken! Det var så mysigt. Vi var ute i flera timmar och gjorde allt möjligt. Sedan kom två till barn över som jag skulle ta hand om och nu har min pojke en kompis över så just nu är jag barnvcakt till 6 ungar! Ojoj!


Min tyska kompis kommer snart och hälsar på och det ska bli jätteroligt!! Har inte träffat henne på aslänge!!

Ajja, nu ska jag ge barnen eftgerrätt!

Bilder kommer in imorgon!

Puss och kräm  

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards