carolain

Alla inlägg den 28 februari 2011

Av Caroline Strindlund - 28 februari 2011 07:33

ETT STORT TACK TILL MIN FINA FAMILJ SOM AVSLUTADE MIN HELG PÅ BÄSTA MÖJLIGA SÄTT! Ni är oslagbara och jag saknar er   

Dessa rosor stod på köksbordet när jag kom hem till Orinda.. Tårarna var nära när jag såg att de kom ifrån Mamma, Therese, Mattias, Mormor, Janne och Maja! Såna här saker värmer så fruktansvärt mycket! Tack tack tack och tack för allt !!!



Vill även tacka för alla vykort jag har fått hemifrån, det är så roligt att läsa hur ni har det som där hemma. För.. Även fast min hemlängtan är liten liten så saknar jag er fortfarande så fruktansvärt myckeet! Ni är guld värda!


Min värdfamilj bjöd mig även på en födelsedagsmiddag ikväll! Skriver mer om det imorgon! Men måste bara säga att jag hade en sån tur att få hamna i en sån underbar familj! Min andra familj!! Love you!


Imorgon(måndag) kommer det in updatering om min helg och även lite bilder!


Godnatt och tack än en gång!

 

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards