carolain

Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Caroline Strindlund - 18 februari 2011 19:30

Nu är jag tillbaka till tahoe igen! Kan inte beskriva hur jävulskt mycket snö det är här helt sjukt!!!! Ska ta med mig kameran ut idag och knäppa lite kort så att jag kan visa!!

Vi ska åka slalom idag vilket ska bli störtroligt! Men måste prova att få på mig pjuckerna först  för att se om det funkar med benet. Vill vila benet lite tills på söndag när jag måste göra taekwondo igen! kan inte vila ifrån det eftersom att jag måste ha nog klasser för mitt test DAGEN EFTER MIN FÖDELSEDAG ;) höhööh! can't believe it's coming up!!


Just nu så sitter vi uppe på loftet i huset och har tv:n igång! Inte så avslappnande som det låter... EN unge sitter och damp spelar piano.. En spelar hög och dålig musik på ipaden och pojken spelar kizz på sin ipad... it's crazy.... + att tv:n är på med!!!


Ajja skriver mer ikväll när jag har tid!

Happy friday!

 

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards