carolain

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Caroline Strindlund - 19 februari 2011 07:04

hmm... jag har ingen koll alls på vad som händer hemma.. Idol? melodifestivalen? 200 kr sedel(varför diskuterar man att ha zlatan på en sedel?? Vist han är as grym.. men ska man sätta någons ansikte på en sedel så ska det ju vara någon person som har betytt nått för ALLA i hela sverige, inte bara för dom som råkar intressera sig utav fotboll)? Nånting med foppa?  bowlingbana i kramfors? HIL läggs ner(det har dock pratats om detta i många år)?


+ Alla andra nyheter jag har missat.. aftonbladet får vänta !!!... Ja örsh int..


 

Av Caroline Strindlund - 19 februari 2011 06:34

YES!! Nästan läggdags... skönt som FAN!!

Det blev ingen skidåkning idag.. barnen kände för att bara vara hemma och vila ett tag. Sen så gjorde det så jävla ont i benet att ha pjäxan på sig. Vi gick istället ut och åkte pulka. Barnen hade jävligt kort energi till det.. det var roligt i typ10 minuter sedan ville dom gå in. JAG BLIR GALEN PÅ DAGENS BARN!!!! Själv så var man ju ute i flera timmar när man var liten sen kom man inte in förrän mamma eller pappa ropade in en för att det var middag.. Nä det är fasn helt galet. Hellre sitter dom inne och leker med sina ipads och ser på tv.. vart är världen påväg..


Aja.. Har inte haft världens roligaste resa men det har varit himla skönt att vara tillbaka i tahoe igen. Åker upp igen nästa helg, får hoppas på mer skidåkning då.

Imorgon så blir det till att köra hem igen.. familjen stannar tills på måndag! Får hoppas att det går bra att köra hem eftersom att vädret inte är det bästa.. men det ska bli klarare imorgon! Min värdpappa har varit fast i trafiken i flera timmar nu..

När vi åkte upp så hade vi ju min värdmammas chevy Tahoe vilket är en underbar snöbil!!! Älskar att köra den när vi är här uppe!!

Imorgon när jag kör hem så ska jag köra min fård explorer.. Det kommer gå bra det med men det är ändå en jäkla skillnad.. Får vell la se hur det går!!

Vill komma hem i tid så att jag kan hänga med tjejerna lite och sen på kvällen så blir det party i ett frathus! Dökul ska det nog bli :)


Men men! Nu ska jag se på californication sedan äre sovadags!!

godenatt!

 

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards