carolain

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Caroline Strindlund - 15 februari 2011 05:52

dags att pusta ut... det är äntligen läggdags!!! idag har jag slagit trötthetsrekord igen tror jag, känner att förra natten minst sagt tog kål på mig! för lite sömn= carro ur funktion.

Drog mig iallafall till taekwondon ikväll vilket var asroligt som vanligt! Var tvungen att släpa dit mig för måste göra upp några klasser som jag har missat så att jag ska få ihop tillräckligt med klasser för att kunna delta i uppgraderingen i mars (på min födelsedag. hööhö). Har som mål att ha grönt bälte när jag kommer hem till sverige så måste verkligen försöka att hålla uppe med klasserna.


Mår dock fortfarande illa... det suger... Men ska lägga mig nu så att jag får mycket sömn sedan ska jag upp imorgon igen och få iväg barnen till skolan, göra klart sista tvätten och sedan åka på taekwondo igen. Jag kommer att förvandlas till en ninja till slut! shit. ingen kommer att gå säkert på kramfors gator när jag kommer hem kan jag lova ;)

 

såhär proffsig ser jag också ut.. typ.. eller ja.. eller jo det gör jag vell.. efter lite mer streching.


Nog om tkd.. Nu är alla hjärtans dag över så nu kan alla ensama singlar där ute andas ut.. stoppa undan chokladen(man måste inte) och återgå till vardan. min alla hjärtans dag har varit precis som vilken dag som hellst förutom att jag har mått illa... illa av ensamhet kanske?


Nä.. nu ska jag gå och ge min värdmamma en påse med dajm som jag har köpt till henne.. eller ska jag äta det själv tro?? moha! det skulle ju inte sitta fel direk! har inte bestämt än i vilkens händer dajmpåsen ska hamna!


Nu ska jag sussilura.. eller innan ska jag läsa harry potter såklart... det fattar vell alla att jag är tvungen att göra! såg harry i lördags med elin och sofie och det kändes ganska roligt att för första gången i livet säga "sådär gör dom ju inte i boken". Läsa böcker har aldrig varit min grej..


Godnatt macken

 

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards