carolain

Alla inlägg den 26 februari 2011

Av Caroline Strindlund - 26 februari 2011 05:52

Tjena kamrater!!

Just nu så befinner jag mig i lake tahoe igen! Det är sjukt jäkla mycket snö.. Man tyckte ju att det var nog förra helgen.. helt crazy.. altanen på baksidan är helt jävla covered in snow!!! Förra helgen var det nog mycket MEN NU!!!! Ojojoj!!!


Elin och hennes värdfamilj ska komma upp med vilket ska bli toppenroligt!! Tyvär så är dom fortfarande fast i trafiken, dom har nu varit fast i 1 timme utan att bilen har rört sig.. Påminner om förra helgen när min värdpappa var fast i 3 timmar.. Nu hade dom tydligen stängt ner I80 som är motorvägen upp hit, det var likadant förra helgen. Får bara hoppas att dom öppnar den snart igen så att dom stackarna får komma fram någon jäkla gång!!


Ska snart gå ner för att prova knäppa mina pjäxor för förra helgen så gick det ju inte så bra pga att pjuckerna tryckte så jävulskt på mina onda benhinnor... Men blir det så att jag inte kan åka nå slalom imorgon så kommer det ändå bli mysigt pga att det förmodligen blir sol ändå och då kan man följa med upp till backen och dricka varm choklad och sitta ute i solen utanför :) Ta en prommenad och bara ha lite vintermys..


Nu ska jag lägga mig i min säng (som inte är lika skön som min säng hemma i Orinda) och antingen se på film eller slå på något annat bra! mysigt värre.


Funderar på att ta in sovmorgon imorn bitti för att åka till backen med elins familj eftersom att min familj vill lämna huset redan runt 7-8 på möra!!


Men nu är det dags att avsluta. Jag har det som vanligt bra och jag saknar er alla där hemma :)

 

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards