carolain

Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Caroline Strindlund - 22 februari 2011 06:09

Hola!

För 2 veckor sedan hade jag läsar rekord.. 113 läsare! Helt sjukt om jag får säga det själv. Men nu är jag tillbaka till det vanliga, mellan 15-40 läsare. hahah! jag är verkligen ingen bloggaRE kan jag ju säga påen gång.. Det där med att blogga varje dag höll ju iallafall i sig ett litet tag men men sånt händer.


Idag har jag haft en väldigt slapp dag, har nämligen varit ledig pga president's weekend.. har inte mått bra alls. as trött, huvudvärk och ont i halsen IGEN. Det går verkligen inte att bli frisk.. för så fort jag blir frisk så får någon av mina värdföräldrar ont i halsen eller nån av barnen. Vi smittar varandra hela tiden.. It sucks..


Men men, jag sov sjukt länge iaf, ända tills 11:30 , länge lääänge. Klev upp fast att jag hade velat legat kvar om jag fick välja.. Mina ögon var as blanka hela dagen av trötthet, icke skojjs. Drog mig till gymet och gick runt och tog det lugnt körde lite lätt bara för att iallafall göra nånting.

Åkte sedan hem och gjorde mig pannkakor.. Mmmmmums men urs så fula dom blev. har verkligen inte det där rätta knycket när det gäller att flippa pannkakor..  Såhär såg en av dom finare pannkakorna ut..


  När jag hade ätit så bytte jag om för att jag var tvungen att gå på taekwondo pga att jag har min uppgradering nästa vecka och behöver lektioner.. Men när jag kom dit så var det ingen träning, glömde att det var en holiday idag.. Då vända jag med bilen och åkte tillbaka till gymet igen(trots att jag borde ha åkt hem och vila) och deltog i en zumba klass. Rätt kul. Men det skulle vara roligare om det enbart var hip hop musik.. Men men, har svårt att göra zumba pga min rygg, fotleder och fötter... Det är så jävla sjukt att känna såhär när man fan bara är 19 år.. Kan fan itne göra någonting för fem öre längre.. inte ens åka slalom nästan..


Jaja, jag klev av zumban efter 40 minuter pga pain sen körde jag magövningar och lite andra saker. När jag kom hem så hade familjen kommit hem från tahoe så det var full fart här hemma. Sen skrev jag lite med mamma :) saknar att ha alla där hemma på mobilen så att det bara är att ringa när man har tid över.. så jobbigt att jämt ha datorn med sig... + tidsskillnaden..

Jag tycker att skype fungerar så fruktansvärt dåligt ibland med så jag blir galen.. det hackar och har sig och bilden fryser.. sämst.

Föresten.. det är 5 månader sedan syrran var här, känns konstigt. Tiden går så jämarns snabt.

På tisdag är det redan Mars.. Och då avslutar jag mitt tonårsliv och övergår till 20. En vecka efter det har jag vart här i 8 månader och har 4 kvar.. :s fan så sjukt... ush, nästan läskigt vad fort tiden går.



Nu ska jag kolla runt lite på dotan sen släcka ner!

Nite nite!

 

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards