carolain

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Caroline Strindlund - 11 februari 2011 22:41

Nu jävlar ska här bantas!! Mitt nyårslöfte ska hållas så jävla hårt!!!!! KOM IGEN CARRO!!!!!

Har varit till vacaville outlet, ligger typ 40-45 minuter härifrån. Var tvungen att åka dit för att köpa nya löpskor för har fått sjukt ont i benhinnorna av dom andra. Fick tag i ett par snygga och sköna NIKE. Hoppas dom är bra så jag slipper åka tillbaka och byta dom.


Köpte öven lite träningskläder så att jag blir ännu mer pepp, tönt som man är så vill man vell ha snygga kläder på sig när man tränar? självklart. Sånna saker gör mig sjukt peppad.

 

Nu jävlar ska jag ta tag i detta, har skött mig jävligt bra hela januari måste jag säga med att hålla kosten. Nu ska jag bara försöka få i mig allt jag behöver. Samt hålla nere på socker och kolhydrater. Finns ju fan socker i allt förbannat nästan vilket gör mig galen.. Om man hittar en juice som det står socker fritt på så står det ändå på baksidan att det är lite socker i ... Får börja pressa egen.

Ångrar att jag små åt och smakade på precis ALLTING dom 2-3 första månaderna när jag kom hit. Har lagt påp mig vidrigt mkt pga det.. Men nu har jag stått still väldigt länge vilket iofs är bra. Jag föll helt enkelt i au pair fällan.


Ha det gött! nu ska jag jobba mina sista fredagstimmar! adjos

 

Av Caroline Strindlund - 11 februari 2011 06:20



Bricks and stones may break my bones but words could never hurt me.

 

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards