carolain

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Caroline Strindlund - 8 februari 2011 21:15

har en bajsdag...

Har haft ont i huvudet och öronen hela dagen.. mådde inge bra alls när jag vaknade men som au pair kan man ju så gott som inte vara sjuk.. Och som om att det inte var nog så skulle en av tjejerna vara hemma från skolan för att hon sa att hon inte mådde bra.. Hon är täppt i näsan osv.. Men nu springer hon runt och skrattar och allt möjligt, hon har inte varit sjuk på hela dan. Jag och min värdpappa snackade om det med.. Vi kom ganska snabt fram till att hon inte alls är sjuk! Men det är jobbigt när man inte är kry också får man ingen tid till att lägga sig ner och vila.. Hon vill ju ha hjälp med allt möjligt..

Men men, nu ska jag iaf försöka ta en nap och se hur länge jag får vara ensam.

Tjao folket

 

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards