carolain

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Caroline Strindlund - 7 februari 2011 18:34

FREDAG:

Förfest för dom!

    LÖRDAG:

   

SÖNDAG:


Gass hos Elin


 

Av Caroline Strindlund - 7 februari 2011 04:47

25 grader varmt och strålande sol. Jag har haft en underbar dag.. gud vad varmt det var!!!!

Min tyska kompis Leonie sov ju över här och vi vaknade så tidigt imorse så hon åkte hem rätt tidigt så jag beslöt mig för att åka iväg till Berkeley ensam bara för att dom flesta låg och sov fortfarande. Jag köpte frukost och satte mig i solen ett tag och sedan strosade jag neråt och gick in på urban outfitters och några andra affärer, gjorde inte av med onödiga pengar, upptumme på det. Köpte bara en t-shirt.

Gick sedan in på campus och satte mig i gräset och kollade på alla människor och läste litegrann.


Fick sedan ett sms utav Elin att hon låg och solade och att hon ville att jag skulle komma över så jag satte mig i bilen och drog mig mot lafayette.och guuud vad vi stekte, elin och caroline hoppade i poolen.. Modigt säger jag bara för det var KALLT.

Efter att ha varit där ett tag så tog jag bilen hem där det väntade super bowl party. FAN vad roligt det var... Min familj är så fruktansvärt amerikanska så det är inte klokt.. jag satt med "karlarna" och kikade och dom lärde mig allt så nu fattar jag hur det går till som.  "vårt" lag vann.. Eller ja.. Dom jag blev minst sagt tvingad att heja på.

Så nu kom dom på att dom skulle ta mig till en Giants match i april/juni. AWESOME!!!!!! Fan vad grymt.. Dom vann ju world series förra året i october(?).. Jävla fest i frisco då minsann.. Nä jag kan inte säga tillräckligt mycket hur otroligt mycket jag älskar att vara här.. Hur jag älskar kulturen, människorna och hur fruktansvärt fint det är här.. Det är så fint med alla "hills".. Jag trivs. USA har dock många nackdelar med men det är ingenting jag märker av. just nu så lever jag livet!!!


Nu äre läsning och nattning för mig!


Godnatt från en glad caroline :)

 

 

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards